Są to czary dla Smoków na siódmym poziomie, czary te są niewyobrażalnie potężne, a nawet jeśli macie o nich wyobrażenie, to wiedzcie, że są znacznie potężniejsze i znacznie bardziej wymagające niż czary na poprzednie poziomy. Nasz Smok zaczyna latać.
Nazwa: Atak ogonem
Opis: Na tym poziomie ogon naszego Smoka jest już na tyle duży, że możemy nim atakować przeciwnika, odpychając go i zadając mu przy tym obrażenia.
Właściwości: Odepchnięcie przeciwnika i zadanie mu 700 obrażeń
Wymagania: Mana - 2 400, Siła - 20
Nazwa: Kumulacja
Opis: Nasz Smok kumuluje w swoich obu złączonych dłoniach manę, która następnie formuje w postać kuli i już jedną ręką uderza nią w przeciwnika.
Właściwości: Czar ten zadaje 900 obrażeń
Wymagania: Mana - 4 200, Siła - 40
Nazwa: Wyciszenie
Opis: Po użyciu tego czaru przez naszego Smoka przeciwnik nic nie słyszy, a gdy zaczyna słyszeć zapada tak jakby w sen, dla niego wydaje się to tydzień, a w rzeczywistości jest to sekunda. Gdy już wrogi Smok się ocknie okazuje się, że stracił część swojego życia.
Właściwości: Ogłupienie i zadanie 1 100 obrażeń
Wymagania: Mana - 6 000, Opanowanie - 20
Offline