Są to czary, którymi posługiwać się mogą jedynie Smoki światła. Już jako jajko nasz pupil wykazuje zdolności do posługiwania się swoim żywiołem w niewielki sposób. Niestety te ataki nie są zbyt dotkliwe dla groźniejszych przeciwników.
Czary poziomu 1
Nazwa: Tarcza światła
Opis: Nasze jajko otacza się powłoką ze światła, które pochłaniają 120 punktów obrażeń z każdego ataku, który w nich leci. Taka tarcza trwa 2 tury i nie przeszkadza w dalszym atakowaniu.
Właściwości Czar niweluje każdy atak o 120 pkt obrażeń.
Wymagania:
Nazwa: Kolce światła
Opis Ze skorupy naszego jajka wyrastają drobne kolce stworzone ze światła, które w połączeniu z czarem poziomu pierwszego "Wirowanie jajka" zadaje dodatkowe 80 pkt obrażeń.
Właściwości Atak zwiększający poziom zadawanych obrażeń w/w czaru o dodatkowe 80pkt.
Wymagania
Nazwa: Atak świetlnych sobowtórów
Opis: Nasze jajko tworzy w koło wroga 3 swoje klony, które w raz z nami otaczają wroga. Następnie każdy sobowtór skacze na przeciwnika zadając mu po 10 obrażeń i wybijając go w powietrze. Kiedy wróg jest w górze my kończymy atak taranując przeciwnika i zadając mu kolejne 60 obrażeń.
Właściwości: Atak zabierający 90 pkt obrażeń
Wymagania:
Nazwa: Słoneczny generator.
Opis: Nasz pupil zaczyna pobierać energię słoneczną i przetwarzać ją na swojego życie. Ilość życia jakie zostaje nam przywrócone jest równa 10x ilości naszego PD(Jeśli nasz smok posiada 9 PD to odzyskujemy 90 punktów życia).
Właściwości: Częściowa odnowa życia naszego jajka.
Wymagania:
Czary poziomu 2
Nazwa: Świetlne rakiety
Opis: Przed naszym pupilem pojawia się 5 pocisków stworzonych ze światła, które zostają wystrzelone w naszego przeciwnika zadając mu 125 pkt obrażeń.
Właściwości: Atak zadający 125 pkt obrażeń.
Wymagania:
Nazwa: Świetlana przyszłość
Opis: Nasze jajko potrafi przewidzieć następny atak przeciwnika i wykorzystać go przeciwko niemu ze zdwojoną siłą. Jednak czar nie skutkuje na ataki powyżej 4 poziomu i można go użyć jedynie 2 razy na walkę
Właściwości: Odbijamy każdy czar poniżej 4 poziomu ze zdwojoną siłą kierując go w naszego wroga.
Wymagania:
Nazwa: Blokada światła
Opis: Dookoła przeciwka zaczynają pojawiać się promienie słońca, które są tak gorące, że nasz wróg nie może się ruszyć i jedynie my jesteśmy w stanie przez nie przechodzić. Zaklęcie działa przez 1 turę i jest w stanie zatrzymać każdego poniżej 6 poziomu.
Właściwości: Blokuje każdego smoka poniżej 6 poziomu.
Wymagania:
Nazwa: Nawałnica energii
Opis: Promienie słońca odbijają się od skorupy naszego jajka i lecą w prost w naszego wroga powodując u niego drobne poparzenia i zadając mu 110 obrażeń.
Właściwości: Atak zadający 110 obrażeń i powodujący niewielkie poparzenia.
Wymagania:
Czary poziomu 3
Nazwa: Bitewne rogi światła
Opis: Na głowie naszego smoka tworzą się drobne rogi, które służą do taranowania wroga. Kiedy zaczynamy szarżować światło mocno błyska i oślepia naszego przeciwnika dzięki czemu my wbijamy w niego rogi zadając mu 250 pkt obrażeń.
Właściwości: Atak zadający 250 pkt obrażeń
Wymagania:
Nazwa: Satanistyczna dobroć - By Leinad
Opis: Nasz smok rozcina swoją żyłę i oddaje część swojej krwi(1/100 życia), aby zadać przeciwnikowi obrażenia.
Właściwości: Utrata krwi i zadanie przeciwnikowi 300 pkt obrażeń
Wymagania:
Nazwa: Ochrona aureoli - By Leinad
Opis: Z nieba na naszego Smoka spada niebiańska aureola wytwarzająca barierę, chroni ona naszego pupila przed zwykłymi atakami, jak i atakami żywiołów. Obrona ta trwa 4 tury, lecz nie pozwala naszemu Smokowi na atakowanie przeciwnika, technika może jednak zostać dezaktywowana przez naszego Smoka w każdej chwili.
Właściwości: Czar niweluje każdy atak o 240 pkt obrażeń oraz każdy atak żywiołu o 360 pkt obrażeń
Nazwa: Smocze błyski - By Leinad
Opis: Techniki polega na tym, że nasz Smok wysyła w przestrzeń 3 promienie światła, które oślepiają częściowo wroga.
Właściwości: Oślepienie wroga i sprawienie, że przez 3 tury będzie zadawał nam o połowe mniejsze obrażenia.
Wymagania:
Czary poziomu 4
Nazwa: Wielkie słońce - By Leinad
Opis: Nasz Smok przysyła same białe i jasne chmury, które wirują w okół słońca oplatając je, po chwili chmury zniżają się wraz ze słońcem dosłownie paląc przeciwnika.
Właściwości: Dotkliwe poparzenie wroga i zadanie mu 500 punktów obrażeń
Wymagania:
Offline